Vragen huurdersportaal

U ontving van ons twee brieven over Mijn Tablis Wonen, ons nieuwe huurdersportaal.  Met deze twee brieven kon u uw account activeren. Mijn Tablis Wonen biedt u veel voordelen. Zo kunt u hier onder andere zelf uw reparatieverzoeken plannen, uw gegevens bekijken en wijzigen, huurbetalingen inzien en de huur opzeggen.

U bent een van de eerste 100 huurders die een account konden aanmaken
Wij zijn dan ook heel benieuwd naar uw ervaringen. Daarom hebben wij een aantal vragen voor u. Deze vragen kunt u op onze website invullen, via deze link. U kunt ook de QR code scannen.

Als u de vragen liever op papier beantwoordt, kunt u ons bellen (0184 44 48 44) of een mail sturen (info@tabliswonen.nl). Wij sturen u dan graag een vragenlijst toe.

Alvast ontzettend bedankt voor het beantwoorden van de vragen
Uw antwoorden helpen ons om de inlogprocedure en het gebruik van Mijn Tablis Wonen zo prettig mogelijk te maken, voor iedereen.