Als er iets kapot is in of aan uw woning, geeft u dat aan ons door zodat het gerepareerd wordt. Dat kan op de volgende manieren:
– via Mijn Tablis Wonen: Uw woonzaken zó geregeld!
– u vult het reparatieformulier in;
– u stuurt een e-mail naar info@tabliswonen.nl
– telefonisch
– aan de balie
Spoedreparatie
Gaat het om een spoedreparatie, zoals een gaslekkage, waterlekkage of heeft u geen stroom in de woning, neem dan telefonisch contact met ons op: (0184) 44 48 44. Buiten de openingstijden kunt u spoedeisende reparatieverzoeken, die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten, doorgeven aan de wachtdienst van Tablis Wonen, (0184) 44 48 44.
Planning en kosten
Bij het melden van een reparatie plannen onze medewerkers van het Klantserviceteam een afspraak met u. Zij geven op twee uur nauwkeurig aan wanneer onze vakman bij u is. Als er een externe aannemer wordt ingeschakeld voor de reparatie neemt deze zelf contact met u op. Ook deze aannemer geeft op twee uur nauwkeurig aan wanneer hij bij u is. Woningcorporaties hoeven niet alle reparaties kostenloos uit te voeren. De huurder heeft ook zelf onderhoudstaken. Klein dagelijks onderhoud is voor rekening van de huurder. In ons onderhouds-ABC staat welke werkzaamheden uitgevoerd worden op kosten van Tablis Wonen en welke voor rekening van de huurder zijn.
Zelf regelen
Niet alle reparaties hoeft u bij Tablis Wonen te melden. Op onze reparatiekaart ziet u waarvoor u met welke bedrijf zelf contact op kan nemen.
Vragen
Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over reparaties. Staat uw vraag er niet bij, gebruik dan de zoekfunctie op onze website en vindt snel het antwoord op uw vraag.