De zoekopdracht voor "" levert het volgende resultaat op.

Hoe kan ik mijn suggesties of opmerkingen melden bij de Vereniging van Eigenaren?

U kunt suggesties doorgeven aan Tablis Wonen. Wij bekijken of uw suggesties wenselijk en haalbaar zijn. Is dat het geval? Dan brengen wij het voorstel in bij het bestuur en de algemene ledenvergadering. Daar wordt uw suggestie besproken. Mogelijk volgt er een besluit om uw suggestie uit te voeren.

Wat doet de Vereniging van Eigenaren?

In een woongebouw met huur- en koopwoningen is de Vereniging van Eigenaren verantwoordelijk voor het beheer en het onderhoud van de gemeenschappelijke gedeelten van het woongebouw. Bijvoorbeeld de hallen, gangen, daken, liften en ander installaties. In een Vereniging van Eigenaren betalen de eigenaren samen de kosten voor het onderhoud van de algemene ruimten en installaties. Een Vereniging van Eigenaren kan het onderhoud uitbesteden aan een professionele beheerder. De Vereniging van Eigenaren houdt minimaal 1 keer per jaar een algemene ledenvergadering waar besluiten worden genomen. Tablis Wonen is samen met alle andere eigenaren bij deze vergadering aanwezig of brengt een stem via volmacht uit. Daarnaast heeft een Vereniging van Eigenaren een bestuur waarin een aantal kopers zit. Tablis Wonen kan ook in het bestuur zitten. Het bestuur zorgt ervoor dat genomen besluiten uitgevoerd worden.

Waarom is er een vereniging van eigenaren in mijn woongebouw?

De appartementen in het woongebouw waar u woont, zijn van verschillende eigenaren. Er zijn bewoners die hun woning hebben gekocht en Tablis Wonen is eigenaar van een aantal huurwoningen. Iedere appartementseigenaar is automatisch lid van de Vereniging van Eigenaren. De vereniging behartigt de belangen van alle eigenaren (kopers) en beheert de gemeenschappelijke zaken, de administratie van en het onderhoud aan de gemeenschappelijke delen van het gebouw.

Waar kan ik mijn tevredenheid of ontevredenheid over Tablis Wonen melden?

Tevreden of ontevreden? We vinden het fijn als u laat weten waarover u tevreden of ontevreden bent. Wij kunnen daarvan leren en onze dienstverlening verbeteren. Om uw tevredenheid of ontevredenheid te melden, gebruikt u dit online formulier.

Kunnen anderen mijn gegevens inzien of opvragen?

Nee, dat kan niet omdat dat privacygevoelige informatie is.

Wat zijn de openingstijden van Tablis Wonen?

Ons kantoor is geopend op:

 

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
8.30 uur – 12.30 uur
8.30 uur – 12.30 uur
8.30 uur – 12.30 uur
8.30 uur – 12.30 uur
8.30 uur – 12.30 uur

Wilt u liever in de middag bij ons langskomen? Maak dan een afspraak! Via e-mail en telefoon zijn we iedere werkdag bereikbaar van 8.30 uur tot en met 17.00 uur.

Wie is Tablis Wonen?

Tablis Wonen is een woningcorporatie en verhuurt woningen in Sliedrecht en Molenlanden. Het kantoor van Tablis Wonen is in Sliedrecht aan de Zuiderzeestraat 210.

Moet ik gedwongen verhuizen als de door mij gehuurde woning te koop wordt aangeboden?

Nee, het is alleen een aanbod. Als u geen interesse heeft om de woning te kopen, verandert er niets.

Moet ik verhuizen als mijn huurwoning mij te koop wordt aangeboden?

Nee, u hoeft niet gedwongen te verhuizen als wij uw woning aan u te koop aanbieden. Als u geen interesse heeft om uw woning te kopen dan wordt deze pas verkocht wanneer u (vrijwillig) gaat verhuizen.

Kom ik in aanmerking voor een huurwoning als ik mijn koopwoning niet meer kan betalen?

Het maakt niet uit of u een koop- of een huurwoning heeft. U kunt zich altijd inschrijven als woningzoekende bij Woonkeus of Woongaard. U krijgt geen voorrang.

Heeft u niet gevonden wat u zocht? Zoek dan specifieker of neem anders dan contact op.