De zoekopdracht voor "" levert het volgende resultaat op.

Kan ik de datum van oplevering van de woning wijzigen?

Dat kan alleen als de oplevering later moet plaatsvinden en de woonmakelaar beschikbaar is. 

Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn huuropzegging?

Binnen twee werkdagen ontvangt u een bevestiging van uw huuropzegging per mail of per post.

Wanneer ontvang ik de afrekening servicekosten?

U ontvangt de afrekening ieder jaar voor 1 juli. U krijgt de afrekening voor de periode dat u in de woning woonde in het voorgaande jaar.

Ik heb een brief gekregen om mijn woning te kopen. Maar dat wil ik niet, wat nu?

U bent niet verplicht de woning te kopen. U blijft uw woning gewoon huren zo lang u wilt.

Wordt een nieuwbouwwoning casco opgeleverd?

Of een nieuwbouwwoning casco wordt opgeleverd verschilt per project. Deze gegevens vindt u terug in de prijslijst of in de verkoopbrochure van het project.

Waarom betaal ik administratiekosten over de afrekening servicekosten?

Wij maken kosten voor het opstellen, boeken en betalen van facturen en afrekeningen. Een deel van die kosten berekenen wij aan u door.

Kan ik een grotere woning krijgen omdat ik zwanger ben?

Nee, u schrijft u in als woningzoekende bij Woonkeus of Woongaard. U reageert zelf op geschikte woningen.

Voor welke complexen maken wij een afrekening servicekosten?

Alle huurders van wooncomplexen, zoals flatbewoners, ontvangen een afrekening servicekosten. Zij betalen elke maand een voorschot en jaarlijks krijgen zij een afrekening op basis van de werkelijke kosten.

 

 

Wie betaalt de servicekosten voor leegstaande woningen?

De servicekosten voor leegstaande woningen betaalt Tablis Wonen.

Wat moet ik doen als ik de huur heb opgezegd en ik ben sleutels kwijt?

U meldt dit bij de woonmakelaar. De kosten van de ontbrekende sleutel zijn voor uw rekening. U ontvangt hier een factuur voor.

Heeft u niet gevonden wat u zocht? Zoek dan specifieker of neem anders dan contact op.