Tablis Wonen

Het nieuws

Jaarverslag 2012

Afbeelding voorkant jaarverslag Samen vooruitSamen vooruit
jaarverslag 2012

Het jaar 2012 was het derde jaar van de beleidsperiode “Mensen, wensen, wonen”. Tablis Wonen wil doorgroeien naar een eigentijds betrokken partner. Samen met onze belanghouders willen wij voor goede huisvesting en dienstverlening zorgdragen.

Door “samen vooruit” te gaan, komen we stap voor stap dichter bij de centrale doelstelling uit onze missie: de klantgerichte partner zijn voor uiteenlopende doelgroepen die behoefte hebben aan ondersteuning op het vlak van huisvesting, zorg en welzijn.

2012, een jaar waarin veel is gebeurd. Er waren veel nieuwe, soms onverwachte, ontwikkelingen binnen de corporatiesector maar ook bij Tablis Wonen. Het jaarverslag “Samen vooruit” geeft u inzicht in het functioneren van Tablis Wonen in 2012. Door hier of in de afbeelding te klikken kunt u het jaarverslag downloaden. Door in de inhoudsopgave op het door u gewenste onderwerp te klikken, wordt de betreffende pagina van het jaarverslag geopend.

Als u vragen heeft over het jaarverslag “Samen vooruit” kunt u deze uiteraard aan ons stellen.

U bevindt zich hier: Home Tablis Wonen Tablis Wonen in het nieuws Jaarverslag 2012